zondag 2 augustus 2009

Vlinders

Nee, niet in mijn buik. Nou ja, eigenlijk wel . (gelukkig nog wel na 21 jaar hihi)

Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik heb, terwijl zoonlief naar de AZ deceptie keek, een kaart gemaakt. Vanmiddag afgemaakt en vol trots, dat mag toch nog wel als beginner? aan hem laten zien. Ja mooi. Nou mam, eigenlijk vind ik deze echt mooi, mag ik hem hebben? Tuurlijk jongen.
Nou jullie weer.

Ik heb alleen een klein probleempje....... ik kan het kabeltje van het foto toestel niet vinden......
Heb wel een mooie foto gemaakt maar nog even niet in de compu staan.
De techniek staat voor niets, opruimen dus ook.
Manlief is nu op zolder aan het klussen dus zal ik hem vanavond vragen of hij met zijn toestel een foto wil maken en die dan op de compu wil zetten. Dan zal ik de foto alsnog uploaden.
Jullie moeten zoonlief en mij dus gewoon maar even geloven dat de kaart leuk is geworden.

Ik heb de kaart gemaakt met de vlinder uit het setje Vlinders & Bloemen Artikelcode: ARZU van Artemio.
De achtergrond van de kaart is met de cuttlebug gedaan.
De stippen zijn van Hero Arts maar inmiddels uitverkocht. Maar er is een goed alternatief. DesignBlock: Raindrop Background Artikelcode: VMHAS5101 ook van Hero Arts.
De tekststempel is van Great Impressions, ik kan hem zo snel niet op de website vinden maar volgens mij heeft Karin hem nog.
De tekst achtergrond is Manuscript Artikelcode: ZVHAH2141 ook weer van Hero Arts.

Ik ga nu maar eerst thee zetten en bedenken wat ik daarna zal gaan stempelen..........

Groetjes van Marion.
UPDATE !!!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Hay Marion

    Leuke kaart
    Veel succes met jullie blog ik ga hem zeker volgen.

    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen