donderdag 25 maart 2010

Nieuwe en oude stempels van Paper artsy.

Wat is stempelen toch leuk he. Dit kaartje is gestempeld met plate 1 en 6 van de nieuwe Paper artsy stempels. Ik heb gebruik gemaakt van Versamark en clear embossingpoeder. Zwarte memento inkt en 2 kleuren distress inkt, Fired brick en worn out lipstick. Het idee komt uit tijdschrift 'craft stamper'. Het april nummer. O ja, en rood van Brilliance.

Ietwat overmoedig denk ik dan zelf een kaart te verzinnen. Nou moet ik zeggen dat de foto de boel niet echt recht doet. De kleuren zijn echt als bovenstaande kaart want ik heb het met dezelfde spullen gemaakt. Alleen heb ik plate 4 (dacht ik) erbij gebruikt van de klokken van Paper artsy, mevrouw met vleugeltjes is een wat oudere mini en de tekst is het, niet afgeplakte, deel van ook een mini. Allemaal van Paper artsy dus.

Ik neem ze mee naar het creaweekend in Rijswijk dit weekend, we gaan vanmiddag opbouwen..........

Groetjes en tot daar, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten