dinsdag 15 juni 2010

WC rolletjes boekje

Hallo Allemaal,

Afgelopen dagen was ik bezig met een wc rolletjes boekje wat ik voor een vriendin aan het maken was en toen dacht ik maak het ook voor De stempelstudio voor op de beurzen, ik heb de wc rolletjes bekleed met vintage scrappapier van de action. Dit is de voorkant van het boekje
De tag kun je er helemaal uithalen ,er zit een stempel op van de sheet make a wish van Penny Black een erg leuke sheet met verschillende figuurtjes erop ik heb in dit boekje met de beertjes gewerkt.Ik heb op het effen design papier het beertje gestempelt met memento bruin. Zo krijg je een vintage look.


Het tweede rolletje met tag.De stempeltjes zijn iets kleiner en daardoor ook zo geschikt voor dit soort projectjes.

En het laatste rolletje heb ik een tekst op gestempeld ook van Penny Black maar je kunt er ook bijv. een zakje op maken en erdan geld in doen om kado te geven.Niet alle foto's zijn even goed maar krijg het op dit moment niet beter erop.
Fijne dag nog allemaal.
groetjes Agnes



1 opmerking: