zondag 19 september 2010

Fall is in the air

Vandaag een herfst kaartje past wel bij het weer van de afgelopen week.Het is een stempel van sarah kay.
Niet speciaal een stempel voor de herfst maar met meer mogelijkheden het ligt natuurlijk er maar net aan wat voor een papier je gebruikt en wat voor een kleuren. Gekleurd met mijn favoriete copic sketch.De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
E00,11,21,25,27,50,15,18
Y21,23
YG93,95,23,25
R85,89
De kleine blaadjes heb ik gemaakt met nellie snellen ponzen je kunt er dan meteen erg leuk embossing in maken.

Hebben jullie al gezien dat Karin een superaanbieding heeft op alle Penny Black stempels zelfs op de nieuwe collectie 25% korting.
Deze week komt er nog een kerstkaart op het blog met een van de nieuwe stempels van Penny Black.Dus houd het blog in de gaten.
Vergeten jullie ook niet ons challenge blog waar het thema is maak een beterschapskaart.

Groetjes Agnes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,

    Erg lief je kaart!
    En Sara is zo leuk om mee te stempelen hè.
    Je papier is geweldig,zeker bij de copics die je heb gebruikt:)

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnes,

    Inderdaad, een echte herfst-kaart. Mijn stempel-herfst is nog niet helemaal op gang gekomen. Ik ben ook met zoveel andere leuke dingen bezig. (kerst kadootjes en zo) maar ik beloof je; deze week ga ik weer wat leuks maken voor het blog.
    Nu ik erover nadenk, ik heb laatst een kaart gemaakt, wel twee! maar ik geloof dat ik die vergeten ben op het blog te zetten..... suf he.

    BeantwoordenVerwijderen