maandag 1 november 2010

November challenge

Hallo allemaal,

Voor het eerst de challenge via dit blog.
Ik hoop dat jullie allemaal mee blijven doen!
Deze maand heeft Agnes een mooie sketch voor ons bedacht.En natuurlijk heeft ze meteen een prachtig voorbeeld gemaakt:


Ook Marion heeft al veel plezier aan de scetch van Agnes beleefd. Met een nieuwe set van Paper Artsy heeft ze deze kaart gemaakt.

Ook de "cutting die" is van Paper Artsy, en natuurlijk bij de Stempelstudio te koop.


Dit is mijn bijdrage aan de challenge.
Bij de achtergrondjes heb ik stempels van hero arts gebruikt.
De afbeelding is van bildmalarna en is ingekleurd met copics.
Thea.
*
We hebben één regel; gebruik een stempel die verkocht wordt bij de Stempelstudio.
Ook als je geen blog hebt kun je natuurlijk ook meedoen en kun je je kaart mailen naar agnesstampcards@gmail.com en plaatsen wij je kaart op dit blog.

De winnaar krijgt deze keer zelfs twéé schattige stempels van Stampavie.
Daar kan je weer hele leuke kerstkaarten mee maken!
Laat een directe link, van het berichtje waar je kaart in staat, achter
in mr linky en wij komen je blog bezoeken.
Veel Stempel plezier!!

Groetjes Karin,Marion,Thea,Agnes

11 opmerkingen:

  1. Hay Marion en Agnes.

    Wat een leuke kaarten.

    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kjk die van Agnes vind ik natuurlijk helemaal leuk (de anderen ook hoor) maar die van Agnes kreeg ik voor mijn verjaardag.....vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik het eens ga proberen, zo'n kaart te maken. Heb geen idee wat me te wachten staat, LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een leuke sketch en de kaarten ook natuurlijk! Ik ga graag mee doen, omdat ik nog niet genoeg Kerstkaartjes heb ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele leuke uitdaging deze sketch van November. Ik ben zelfs de eerste inzending, zag ik. Mooie kaartjes van het Design Team!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke sketch! Ga zeker mee doen.
    Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nu voor het eerst mee gedaan. Natuurlijk met die nieuwe gave stempels van de stempelstudio. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg ;) ik ga er zeker een kaartje mee maken, heb hem gelijk uitgeprint.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!
    Zo hebben we toch telkens weer verrassende kaarten...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hoop dat ie er nu wel op blijft
    had gisteren ook al er op gezet en nu zag ik het dat ie er af was als ie niet goed is laat het me dan even weten

    http://maschaskaarten.blogspot.com/2010/11/royal-greetings-2.html

    voor het geval dat ie weer niet goed gaat hier de link

    grt mas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie voorbeeldkaartjes :)
    Bedankt voor de super leuke sketch!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen