maandag 27 juni 2011

Sweet Pea creaties



Hallo allemaal,

Ik zal me eerste even voorstellen. Ik ben Miranda Degenaars en ben een grote fan van de Sweet Pea stempels. En natuurlijk van stempelen in het algemeen.
Inmiddels heb ik er dan ook aardig wat en af en toe zal ik er hier wat van laten zien.
Hoop jullie te inspireren en net zo enthousiast te maken voor deze stempels.

Bij de eerste kaart heb ik de stempel van Meredith Dillman gebruikt, de Blue Fairy. Bij de twisted easl kaart heb ik diverse Crealies mallen gebruikt.

Bij de tweede kaart heb ik de stempel van Brigid Ashwood 'Jinx' gebruikt. Hierbij ook een easl kaart en mallen van Crealies. Binnenkort volgen er meer.........creatieve stempelgroet, Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi Miranda.
    Erg mooi allebei, heel verschillend ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaaaaaaa nog een sweet pea fan...helemaal leuk en wat heb je leuke kaarten met deze stempels gemaakt..liefs Peet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Miranda.

    Wat een mooie kaarten zeg.
    Super.

    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen