maandag 27 februari 2012

Ik voel me een beetje jarig!

En dan niet één dag, maar een paar weken lang! ^-^
Er lagen weer mooie kaarten op de deurmat.

Deze is van Marjo (Kwam ze zelf langs brengen)
Geweldig mooie stempel en geweldig mooi verwerkt.


En deze fleurige kaart is van Paula.
Leuk die gestempelde bloemen in 3D!


Nel stuurde deze stijlvolle bloemenkaart.
Leuk detail die drie lintjes.


Heel erg bedankt dames.
Wil je ook meedoen?
Je kan inzenden t/m zaterdag 10 maart.
Op woensdag 14 maart maken we de winnaars bekend.
stuur je kaart naar:

Stempelstudio 7 jaar
Verzetlaan 31
1742RL Schagen

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi altijd leuk om zoveel kaarten te krijgen geniet ervan.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt me dat een heerlijk en spannend gevoel tegen de tijd dat de postbode moet komen.
    Zit er wat bij voor mij of niet???
    Wat is dat een superkaart met die Butterfly Beaties!!!
    Ik ga mn best doen om ook wat voor je te maken.
    Loop al een tijdje met iets in mn hoofd, maar nog geen tijd (!) gemaakt.
    Wat in het vat zit,....
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen