donderdag 5 december 2013

Twee stamping Angels projecten af! / finished two Stamping Angels projects

Hallo allemaal,

Eindelijk ben ik er aan toe gekomen om een start te maken met de Stamping Angels projecten.
Op de Angels dag had ik er 14 gekregen!
Afgelopen week heb ik er twee afgemaakt.....dus nog 12 te gaan !
In de Stamping Angel groep maken we kleine "boekjes" voor elkaar. In zo'n boekje maken een aantal mensen een pagina. Als het boekje vol is, krijgt degene voor wie het project is opgezet hem toegestuurd en mag het dan houden.

I finally got around to making  the first two Stamping Angels projects.
I got 14 of them to work in at the Angels-day a few weeks ago!
Last week I finished two of them......only 12 to go!
As members of the Stamping Angels group we make little "books" for eachother.
A few members get to stamp one page in it. And when the little book is finished, it is send to the person it was set up for.

Hier mijn pagina van een boekje met een vintage kerst thema:
Here's my page in a little "vintae Christmas"themed book: 



Het was zo leuk om te maken. Ik heb één van de kerst setjes van Crafty Secrets gebruikt. Zo lief!
It was so much fun to make! I used one of the christmas sets from Crafty Secrets. So sweet!


Voor het tweede project moest ik een atc van een vrolijk meisje stempelen. Ik heb hiervoor een stempel gebruikt die mijn vriendin van haar dochter had laten maken. En dat is een vrolijke meid...dus heel toepasselijk vond ik!

For the seccond project I had to make an ATC of a happy (cheerful) girl. I used a stamp that my friend had made of a picture of her daughter. And she's a cheerful girl....so the stamp was perfect for this!


Nu ben ik al weer met het derde project bezig! maar ja, er zijn ook nog zo'n 50 kerstkaarten te maken.
Nee...vervelen doe ik me echt niet!

Now I'm already working on the next project! But I also have to make about 50 christmas cards in the next two weeks! So no.....I'm never bored!




2 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten zijn het geworden en wat bijzonder dat jouw vriendin een stempel heeft van haar dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Karin Leuk een stempel van iemand die je kent. Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen