zondag 27 december 2009

3' kerstdag................

Alle feestelijkheden voorbij, de kalkoen was smakelijk en het regent dus wat gaat een zinnig mens dag doen......?
Gezellig met het gezin naar de stad, koopzondag, jazeker, vorige week!
Dus snel weer terug en wat toen te doen.
Nu heb ik van de kerstvrouw een paar van die prachtige Copic Sketch markers gekregen dus de keus was snel gemaakt. Ik ging stempelen. Ziehier het resultaat. Hoe lang mag ik mijzelf een beginner noemen, nog wel even hoop ik?
Maar wat zijn die stempels mooi he.
Ik wilde de foto's apart van elkaar beschrijven maar dat lukt om het een of ander ineens niet meer, ze blijven bij elkaar zitten.(lang leve de updates :( ) Maar goed, de bovenste foto is een setjes van 'Kodomo' en de tekst is van 'Hero Arts'.
De onderste kaart is de 'geisha van Greeting Farm' de achtergrond en bamboe zijn van 'Hero Arts en de ronde tekst is ook van 'Kodomo' en er staat 'happiness'.
De hartjes zijn van metaal en een soort splitpennen waar je een lintje doorheen kan halen. Ook bij De Stempelstudio te koop natuurlijk. Leuk spul hoor. Maar vooral 'Kodomo', daar ben ik helemaal weg van.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Marion,mooie kleuren,en dat voor het eerst,kom nou.
    Leuke stempels en mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor marion, geniet maar lekker van je copics het is een echte verslaving.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Zus,

    Dat was een goed bestede zondag!
    Ik krijg helemaal zin om ook eens lekker een aantal kodomo kaarten te maken......
    We moesten maar eens samen een dagje gaan stempelen....dit jaar nog!

    Groetjes, Karin (zusje van...)

    BeantwoordenVerwijderen