woensdag 23 december 2009

kerstgroeten

Hallo dames, Deze doosjes heb ik gemaakt en er zit vooral een stempel op de achterkant welke ik ben vergeten te fotograferen maar het is er een van Penny Black "so very merry". Het tekststempeltje voorop komt uit een ouder clearsetje die ik niet meer op de site terug kan vinden.
Ik ben lid van een spinclubje, neeeeee niet op die fietsen maar gewoon een draadje spinnen uit wol of zo. Heel erg gezellig. De laatste keer dat we elkaar voor kerst zagen was afgelopen week en ik (naar bleek, wij allemaal) wilde een gezellige kerstgroet uitdelen.
Via Martha en Agnes heb ik de laatste keer op 'het stemplemekka' in Duitsland een 'Scorpal' gekocht en deze doosjes/zakjes gemaakt. Inmiddels kan ik een beetje knutselen en gelukkig heeft de website van Scorpal veel voorbeelden hihi. Er zitten drie schattige kerstchocolaatjes in en een heleboel liefde.

Mijn 'gewone' kerstkaart heb ik dit jaar ook gestempeld, jawel! Maar die laat ik later op dit blogje zien, ik heb ze inmiddels allemaal verstuurd dus moet ik er eerst nog een maken, suf toch. Maar die komt zeker nog.

Hebben jullie al gezien wie de challenge van deze maand heeft gewonnen? Ga maar snel kijken op www.stempelchallenges.blogspot.com gefeliciteerd INGRID. Ben benieuwd wat Nellie de volgende keer voor ons bedenkt. Ik heb niet meegedaan want ik dacht dat 'medewerkers' (hihi) dat niet mochten. Nou, wel dus maar we dingen niet mee naar de prijsjes, begrijpelijk. Dus bij de volgende challenge komt ook een kaartje van mij. (zijn jullie vast blij mee :))

Verder wens ik iedereen een heel gezellig kerstfeest en een heel mooi 2010. Dat jullie alle liefde krijgen die je nodig hebt, en zelfs ietsje meer want te veel liefde bestaat niet.
.
.
Nog even dit, Karin heeft ontzettende pech met haar computer, zelfs zo dat er een hele nieuwe moest komen. Jullie snappen dat er nog hard gewerkt wordt om alles daar op te krijgen. Maar inmiddels is wel Hero Arts binnengekomen. De complete nieuwe collectie!!!!!!!!
Dit staat dus nog niet op haar website maar kijk even op de site van Hero Arts en als je wat hebben wilt stuur Karin dan een e-mail. Ik weet niet hoe snel ze alles kan regelen en tussen kerst en nieuwjaar is de winkel zo-wie-zo gesloten maar jullie weten nu in elk geval dat alles 'gewoon' (hihi) doorgaat.
.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten