dinsdag 16 februari 2010

Een doosje als verpakking

Mijn vriendin A. was jarig. Ze is mal van breien en had mij enige tijd geleden een kapotte ketting gegeven met paarse glaskraaltjes waar ze toch niets meer mee deed. Wat heeft dit nu met stempelen te maken zult u zich afvragen? Leest u rustig verder, het komt goed. Van die kraaltjes en wat kraaltjes uit mijn assortiment, gecombineerd met een hanger die ik bij Wolhalla  had gekocht (I love knitting), heb ik een ketting voor haar verjaardag gemaakt.
Dit moet natuurlijk leuk verpakt worden, in een doosje, en dan een zelfgemaakt doosje, het liefst met stempels, van de Stempelstudio natuurlijk. Natuurlijk.


En de binnenkant van dit doosje is ook bestempeld.
De tekst is niet goed leesbaar maar er staat;

Angels create miracles
and so do friends.
Het leuke van dit doosje vind ik dat het een beetje openvalt als je het dekseltje eraf haalt. Ik vind dit altijd erg leuk om te doen, verpakkingsdoosjes maken. Nou ja, hoe lang stempel ik nu helemaal.......
Precies, al één jaar. Hoera.
Het doosje komt van deze site, waar ik weer kwam via deze site.
Groetjes Marion.

6 opmerkingen:

  1. Ohh wat een prachtig doosje Marion.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo houd ik mijn grote zus heerlijk bezig!
    ....want ze had al niks te doen.....:-)
    Leuk zus! (over 8 maanden ben ik ook weer jarig....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Marion

    Leuk zo'n doosje en ik ben over 7maanden jarig.
    50 krijg ik dan 50 doosjes hihi

    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben over 6 maanden jarig: dan heeft ze voorlopig elke maand wat te doen! LOL! Maar even zonder gekheid: ik vind het een schattig doosje met een prachtige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn echt een stel gekke meiden, maar bedankt voor het compliment.

    BeantwoordenVerwijderen