zondag 28 februari 2010

Kraftin' Kimmie

Ik blijf die malle stempels van Kraftin' Kimmie helemaal geweldig vinden. Op het challengeblog hebben jullie al een kaartje kunnen zien wat ik daarmee gemaakt heb maar nu heb ik nog één.

Ongeveer hetzelfde, want ik was de hele week een soort zombie (niet echt ziek maar toch) en mijn schoonzus werd afgelopen vrijdag toch echt 60 jaar dus het moest af. Wat niet wegneemt dat ik het een leuk kaartje vind en jullie dat wilde showen.
Ik heb géén scrap papier gebruikt, alles is gestempeld en ingekleurd met de copics.
Als een kind maar plezier heeft, toch.
Mijn schoonzus, die af en toe ook knutselt, kon het gelukkig waarderen.
Hebben jullie ook zo'n zin in die nieuwe challenge? en zijn jullie ook zo benieuwd wie er wint?
Ik wel. Maar dat komt dus pas in maart. (morgen dus of zo, hihi)

Groetjes Marion.

3 opmerkingen:

  1. Hay Marion

    Wat een taartjes zeg, je zou er trek van krijgen.


    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Marion

    En was je schoonzus blij met al diemtaartjes je zou er trek van krijgen.

    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen