woensdag 21 april 2010

Wat is het stil hier.

Nu kan ik alleen voor mezelf spreken maar ik ben even bezig geweest met van alles en nog wat.
Ik heb met Karin, Agnes en Jacqueline een hele dag met copic's geoefend, dat wil zeggen, zij hebben gewerkt en voor mij was alles nieuw dus ik heb geoefend :-)
Ik ben aan het edelsmeden geweest, het cursus seizoen loopt af dus het moet allemaal nog klaar als het kan :-).
En ik heb een paar weken geleden een cursus zijde spinnen gedaan en wilde daarmee oefenen natuurlijk dus ook dát heb ik gedaan en daar brei ik nu mee.
Maaaaaar, ik heb in Zeist oa. een mooie stempel lap bij Karin gekocht en ga vanavond daarmee aan de gang! Dus die foto zal zeker volgen...............................................................................

Groetjes Marion. (zus van)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten