zaterdag 29 mei 2010

Hoe leuk het is om oudere stempels te gebruiken!

Voor de bloemenkaart heb ik een oudere stempel van Hero Arts gebruikt, de tekst is van ...... Penny Black (denk ik) Met Memento inkt gestempeld omdat ik het met de copics wilde inkleuren.

De achtergrond van de klok-kaart en de klok zijn nog wel redelijk nieuw, de achtergrond is met drie kleuren Distress inkt gestempeld, de klok gewoon met zwarte (versafine) inkt en het tekstje is weer een oudje van Hero Arts ook met versafine gestempeld.

Heel eenvoudig stempelwerk (past goed bij mij hihi) maar het resultaat vind ik helemaal goed.
De klok en het tekstje van de bloemen kaart heb ik iets hoger liggen, geplakt met die zalige kleine vierkantjes bij de Action vandaan (bedankt moeders)

Vandaag ga ik met mijn patchwork, weefgetouw en sokkenbreisel aan de gang en misschien vanavond nog zo'n leuk eenvoudig kaartje ;-)

Groetjes en fijn weekend, Marion (zus van)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten