vrijdag 21 mei 2010

Keukendoekenkaartje.

Leuk woord voor galgje hihi.
Maar dit is dus een kaartje voor bij de keukendoeken. Zoals velen van jullie al wel weten mag ik ook graag weven (en spinnen en breien en borduren en quilten en edelsmeden en......) en af en toe verkoop ik een setje van die keukendoeken. Daarbij doe ik altijd een verhaaltje over het materiaal, hoe het geweven is en hoe het moet worden onderhouden.
                                                
Dat doe ik natuurlijk in een zelfgemaakt kaartje.

De doeken zijn op mijn eigen blog te bewonderen (klik hier) en het kaartje hier dus. De stempel is van Whiff of joy en de achtergrond stempel is een designblock van Hero Arts.

Groetjes en tot de volgende keer, Marion (zus van)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Zus,

    Leuk kaartje is het geworden!
    Weet je, als je nu voor mij ook eens een keukensetje weeft....dan mag je ze bij mij komen uitproberen... ik heb nog wel wat afwas..;-)

    hihi, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grapjas dat zusje van mij ;-)
    Maar ik verzin wel wat om haar terug te grappen. Om te beginnen mag ze een wit bolletje proeven vanmiddag. De grap?......het is mijn eerste poging om bolletjes te bakken en mijn tweede poging om brood te bakken in het algemeen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen