maandag 31 januari 2011

winnaar lekkere challenge

Hallo allemaal,

Wat hebben we een lekkere kaartjes binnen gekregen!
Je ging er gewoon van watertanden ^-^

Het kaartje van Marjo heeft dit keer gewonnen.
Een heerlijk, nostalgisch, roze cupcake kaartje!
Het viel trouwens op dat we bijna allemaal naar de cupcakjes grepen...
hoewel de kaart van Lydia met het recept voor spruitjes in tomeatnsaus weer heel anders lekker was. Heel leuk idee trouwens lydia....

Hier Marjo haar kaartje:


Gefeliciteerd Marjo, het lekkere pakketje stempels komt naar je toe.
Morgen hebben we weer een nieuwe challenge....ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen.

Groetjes, Karin

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marjo, Wat een heerlijk kaartje :) Ik ben benieuwd naar de nieuwe challenge. LEUK. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, hier word ik nu vrolijk van. Mijn computer is stuk en ik zie nu op de computer van dochterlief dat ik heb gewonnen. Ik ben gek op cupcakestempels en deze had ik nog niet. Dank jullie wel. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen