dinsdag 1 februari 2011

Challenge Februari

Wat zullen we deze maand eens doen???pfff...even nadenken hoor....^-^
Misschien iets met hartjes?
Ja....dat heeft vast nog niemand bedacht!
Dus dames, maak een leuke HARTJESkaart voor de challenge van februari

Dit kan je winnen:Een geweldige achtergrond stempel van Heroarts. (11,5 x 14,5 cm)
Hij zit al op EZfoam, dus je kan meteen aan de slag.

We hebben maar twee regels:
-gebruik een stempel van een merk dat de Stempelstudio verkoopt
- en maak een link naar de kaart zelf op je blog.
Je kunt de link bij mr Linky zetten.
Succes!
--------------------

Dit is thea's bijdrage voor de challenge.
De stempels die ze heeft gebruikt zijn van Heroarts.Gestempeld met versamark en gesponst met distress inkt scattered straw en worm lipstick.Daarna met de nestabilleties uitgesneden.


Kaart van Agnes:

Ik heb mijn kaart gemaakt met 1 van de nieuwe stempels van whiff of joy Nora blowing kissis
ook de hartjes onderaan de kaart heb ik gemaakt met de nieuwe stanzen van whiff of joy:
fancy hearts. Gekleurd met copics sketch.

En de kaart van Marion.
Zoals gewoonlijk heb ik weinig stempels over het onderwerp van de challenge hihi.
Maar een clearsetje van Hero Arts had ik dus wel. Vorig jaar gewonnen bij de verloting van de open dag van de Stempelstudio........ dit jaar al te meer een reden om ook te komen haha.
Het tekstje ' Tweethart' is van Whiff of Joy en de vogel een oudje van Inkadinkado.
En zo komt alles toch nog terecht.
Kaart van Karin:

Eindelijk eens tijd om ook een kaart te maken.
Mijn kaart is ietwat ruiger.....
Het hart is van "Aspects of design". Geweldige stempels om mee te werken!
De achtergrond is het hek van Heroarts (small metal flourish)




10 opmerkingen:

  1. Nou ik ben helemaal in de hartjes, en wil eens een kansje wagen met mijn creatie hi,hi...Ik heb de heerlijke Hero Arts achtergond stempel gebruikt, die verkochten jullie per stuk en ik heb ze bijna allemaal gekocht. Gebruik ze met heel veel plezier. Keek even hier om te zeggen dat ik jullie zo mis op de beurs in Rijswijk maar zie jullie vast in Zeist weer, gezellig...
    Nou ik hoop dat mijn link goed is gekomen, heb dit nog nooit gedaan, dus...hoor het wel.

    Warme groetjes vanuit mijn...*hartje*
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Hier is mijn kaart met het nieuwe hartje van Creatables.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Challenge weer. Ik heb voor de label de tekststempel van Marianne Design gebruikt. Hoop dat het goed te zien is!

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge zeg en een mooie prijs ook. Had net de nieuwe mal met hart van nellie snellen gekocht dus ik doe graag een gokje.
    groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge, ik doe voor het eerst mee, maar niet voor het laatst!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartjes in overvloed.
    Kan ook bijna niet anders in deze week voor Valentijn.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik tijd heb vind ik het ook erg leuk om een kaart, doosje of aan mijn scrapalbum te werken. Via mama's blog wil ik ook wel graag eens een gokje wagen.
    groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Een valentijnskaartje gemaakt met een clearset van Penny Black: a piece off my heart.
    Leuke challenge.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. it's my first card challenge... crossing my fingers :-)

    groetjes, Pingkan de Jong

    BeantwoordenVerwijderen