donderdag 1 september 2011

Maandchallenge September


Vandaag begint de nieuwe challenge voor de maand september waar we als thema hebben: Vintage.
We hebben 1 regel gebruik een stempel van een stempelmerk wat de stempelstudio op dit moment verkoopt.

Je kunt ook deze maand weer een leuke stempel winnen.Dit keer is het een mooie stempel van Heroarts: "Antique writing"
Hier kan je prachtige Vintage kaarten mee maken.

Deze kerstkaart is gemaakt door Agnes met een cling stempel van Penny Black ingekleurd met copcis sketch.

Kaart van Thea.
Toen ik hoorde dat het thema Vintage was moest ik wel erg nadenken.
nou dit is het resultaat ik hoop dat het een beetje vintage is.
Ik heb maar een kleur gebruikt van adirondack nl espresso.
De stempels die ik heb gebruikt zijn van
Hero arts het blad en het hoofdje.
Darkroom Door de achtergrond.
en de tekst van Artim io.
Ik lees wel wat jullie er van vinden.
Gr Thea


Kaart van Karin

Op de beurs in Rijswijk ga ik demonstreren met de Distress Stains.
Dus ging ik even heerlijk aan de slag om een paar voorbeeld kaarten te maken.
Tja, en toen kwam deze kaart er uit met prachtige "vintage" kleuren.
De vlinder stempel is van Tim Holz
De achtergrond stempel is van Hein Design...
Deze komt na de beurs in de webwinkel.

We hopen dat jullie veel plezier hebben met het maken van kaartjes met dit thema en komen graag jullie kaarten bekijken,laat een link naar je kaart achter in mr linky(niet alleen je blogadres) en heb je geen blog doe dan ook gezellig mee en stuur via de mail je kaartje zodat wij hem op het blog kunnen plaatsen.

Groetjes Karin,Thea en Agnes


1 opmerking:

  1. Ik doe dolgraag weer eens mee met de vintage uitdaging in *cute* stijl....Het was wel even een kluif maar ben helemaal gek van de forevertjes...en dan in de paperpierce stijl die goed samen kan....

    Allemaal veel plezier en succes,
    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen