vrijdag 30 september 2011

winnaar september challenge

Alweer een maand voorbij!
En we hadden weer prachtige inzendingen!

De challenge "vintage" kon op veel manieren worden opgevat.....de een gebruikte vooral oude kleuren, terwijl de ander meer ouderwetse plaatjes uitzocht...
Het was dan ook veel te moeilijk om te kiezen...daarom hebben we dit keer een gedeelde eerste prijs!!De winnaars zijn Anita en Sarah


Anita gebruikte de lieve ouderwetste Forever Friends beertjes van het nieuwe kerst clearsetje


En Sarah heeft prachtige vintage kleuren gebruikt....alsof het kaartje echt antiek is!


Gefeliciteerd, jullie krijgen alle twee de prachtige Heroarts stempel opgestuurd.
Maal me even je adres gegevens.
info@stempelstudio.nl

Morgen hebben we weer een nieuwe challenge!

Groetjes, Karin en het team

3 opmerkingen:

  1. anita en sarah van harte gefeliciteerd.

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och goede morgen dames,

    Ik hoorde gisteren dat ik gewonnen had ....en hoe leuk ik dat vond was wel te zien aan mijn gezicht, was zo ongekent blij, hartstikke leuk zeg....want al is de kaart met veel lol gemaakt, die stempel zal me nog meer stempel plezier geven want hij is zo...gaaf!!!!

    Nogmaals XXX en ga er heerlijk mee aan de slag als hij binnen is....geweldig hoor;o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilde ook Sarah feliciteren met haat plekje....en weet zeker dat ze net zo geniet van haar prijs als ik.....super mooie kaart hoor Sarah ;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen