zaterdag 1 oktober 2011

Nieuwe challenge voor Oktober




Vandaag is het alweer oktober... ja we zitten alweer in de herfst. Maar wat kunnen we genieten nog van het mooie weer. Daarom hebben we voor de maand oktober niet gekozen voor traditioneel thema herfst of Halloween maar voor een kleuren combinatie: ROZE/GROEN(LIME).Laat in mr linky je blog adres met de link direct naar je kaart toe achter en we komen graag een kijkje bij je nemen.

De winnaar krijgt deze maand een leuke kerst clearset van Papermania. Het is een hele grote set, dus je kan er veel leuke kerstkaarten mee maken.


Hier onder zie je al wat ideeën van het Designteam.
Dit kaartje is gemaakt door Agnes met een oude stempel van Penny Black,ook de tekstempel is van penny black.Alles in ingekleurd met copics sketch.

Karin heeft een klein boekje gemaakt met allemaal vogeltjes. De stempels zijn van o.a Heroarts en Penny Black (artsy stempels)

Deze kaart is van Thea.
De tekststempel is van Hero arts en de bloemstempel is van Penny Black.
De inkt is van Adirondack lettuce.

Gr thea

3 opmerkingen:

  1. Enof ik wil dolgraag wil meedoen, na het zien van deze juweeltjes....ga ik strakjes aan de slag en probeer er weer wat leuks van te maken hoor....heerlijk!

    Warme groetjes en ik straal nog even na....

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,

    Nu ik ook een eigen blog heb kan ik meedoen aan jullie challenge. mijn favoriete kleurencombinatie! Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan met mr linky.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen