vrijdag 7 oktober 2011

kaart van Anita

Hallo allemaal,

Vorige maand wonnen Anita en Sarah een gedeelde eerste prijs.
Sarah, als je dit leest, mail me dan je adres gegevens even, want de prijs ligt nog op je te wachten.

Anita heeft haar prijs al ontvangen en heeft er zelfs al ijverig mee zitten stempelen.
Ze stuurde me deze foto toe:



Mooi he?! Het zijn prachtige kaarten geworden Anita. Leuk dat je ze door mailde.
Deze maand is er een heel leuk kerst setje te winnen.... dus ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen!

Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. Hai Karin,

    Vond het supers om ermee te spelen, de stempel is dan ook een geweldig mooie prijs voor me geweest. Niets leukers om dat te laten zien wat ik ermee gemaakt he...toch;o)

    Doe graag weer mee als het mag en wens iedereen heel veel succes en vooral...plezier.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaarten Anita.

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen