dinsdag 29 mei 2012

mooie Sweetpea kaarten

Hallo allemaal,

De opheffings uitverkoop is in volle gang!
Maar we hebben nog heeeeel veel voorraad hoor! Hoewel we ondertussen van veel stempels en inkten nog maar ééntje hebben!

Dus wacht niet te lang op=op!
20% korting op het hele assortiment
(de korting moet nog van de stempels af)

-------------------------------------
Ik kreeg een emailtje van Heidi de Kok waarin ze me twee kaarten liet zien die ze met de Sweetpea stempellap Van Bridget Ashwood (sheet #3) had gemaakt.
Ik vond ze zo mooi, dat ik haar vroeg of ik ze met jullie mocht delen!


Prachtige kaarten Heidi!
Ik krijg meteen de kriebels om ook lekker aan de slag te gaan ^-^
Maar ik heb het (gelukkig) op het moment te druk met bestellingen inpakken!

Veel stempelplezier, Karin

4 opmerkingen:

  1. zeker echt mooie kaarten

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Krijg meteen de kriebels om nog wat Sweet pea's aan te schaffen, maar ik moet nog ff wachten tot ik van m'n werk weer thuis ben..

    BeantwoordenVerwijderen