vrijdag 11 mei 2012

NIEUWE STEMPELS BINNEN


OPHEFFINGS UITVERKOOP
15% KORTING OP HET GEHELE ASSORTIMENT
Hallo allemaal,
De uitverkoop is nu twee weken bezig en er beginnen hier en daar al aardig wat gaten in de voorraad te komen.
Maar ik heb nog genoeg leuks hoor!



Ik heb alles in de huiskamer staan. Op een grote tafel heb ik nog extra uitverkoop spulletjes,
waarvan veel niet op de site staan.


Je kan gerust een keertje bij mij thuis tussen de stempels en koopjes komen snuffelen!
 
Het is wel handig als je van tevoren even belt.
Dan weet je zeker dat ik thuis ben.
0224-298991
Of maak een afspraak via de email
De thee staat klaar!
----------------------------------------------------
Ik heb weer een aantal nieuwe stempels op de site staan:
De nieuwe HOTPICKS van Paperartsy (met 15% opheffings korting)


 
En mooie achtergronden van Darkroom Door (met 15% opheffings korting)
 
 
Ik heb ook heel veel WordBlocks van Darkroom Door binnen gekregen.
Deze zijn eigenlijk unmounted, maar sommige zitten (tegen dezelfde verkoopprijs) op EZfoam.
Mazzeltje dus. (met 15% opheffings korting) Ze zijn echt Awesome!
 


 
En dan nog een paar Sweat Pea stempels (met 15% opheffings korting)

 
-------------------------------------------------------------
OPHEFFINGS UITVERKOOP
15% KORTING OP HET GEHELE ASSORTIMENT
(voor meer info zie www.stempelstudio.nl )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten