zaterdag 16 juni 2012

Blog Candy

Er zijn nog steeds veel klanten die niet weten dat we opheffingsuitverkoop hebben.
Daarom wil ik jullie hulp vragen.
En daar staat natuurlijk ook wat tegenover!
Als je meedoet kan je een cadeaubon van €25,- winnen.

Wat moet je doen:
1) Zet het onderstaande plaatje aan de zijkant op je blog en maak er een link van naar onze website
www.stempelstudio.nl

2) Schrijf een blogpost over onze uitverkoop (en deze candy) op je blog. Dat kan je zelf verzinnen of je kan het volgende stukje overnemen.

"Stempelstudio gaat na 7,5 jaar wegens gezondheidsredenen sluiten.
Daarom hebben ze een enorme opheffingsuitverkoop!
Op het moment krijg je 25% korting op het gehele assortiment!! Dus op alles wat er in de webwinkel staat!
Wees er snel bij, want op = op!
Je kan ook meedoen aan de Blogcandy en een cadeaubon van €25,- winnen.
 Kijk daarvoor op www.stempelstudio.blogspot.com "

3) zet vervolgens je naam, email adres en website (blog) onder dit bericht.

Zaterdag 7 juli maken we de winnaar bekend.


19 opmerkingen:

  1. hoi meis
    ik vind het heel erg dat je ermee moet stoppen meis, maar gezondheid gaat voor alles meis, ik wil je heel veel beterschap en sterkte wensen.
    ik heb je candy in mijn sidebar geplaatst maar ook een blogpost ervan gedaan, gewoon gekopieƫrt van je site lieverd
    dank je wel voor deze geweldige kans, zo lief van je om dit te doen meis
    een fijn weekend en geniet ervan hoor
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vergeet mijn blog te vermelden, LOL
      http://angeliquescreations.blogspot.nl/
      email = an.lou.lady666@gmail.com
      liefs angelique

      Verwijderen
  2. Hoi Karin,
    wat vervelend dat je om gezondheids redenen moet stoppen met je winkel. Ik wens je ook veel beterschap en hoop dat je meer tijd krijgt nu om zelf weer te hobbyen.
    Bedankt voor de kans om de candy te winnen.
    Groet Brenda
    brendavandijk@gmail.com
    www.brendaskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prima om je te helpen met de verkoop Karin. Doe het graag! Naast dat ik al bij de diverse clubs je uitverkoop onder de aandacht had gebracht, nu natuurlijk ook op mijn weblog.
    groetjes Willy de Bruijne

    creawilly@hotmail.com
    http://willydebruijne.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel jammer dat je moet stoppen Karin. Heel veel beterschap gewenst! Ik hoop dat de uitverkoop toch nog het een en ander voor je oplevert. Ik heb je advertentie op mijn blog geplaatst hoor!
    http://r2art.blogspot.nl/2012/06/stempelstudio-oheffings-uitverkoop.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb de tekst bij ons op de blog neergezet. Vindt het heel jammer dat je door gezondheids omstandigheden je winkel moet sluiten.
    Heel veel beterschap met je gezondheid.
    bbas@xs4all.nl
    dekaartjesvanastrid.blogspot.com
    Groetjes Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb de afbeelding en een stukje op mijn blog gezet.
    hoop dat het helpt.
    groetjes Petra de Kok
    http://petra-creaties.blogspot.nl/2012/06/uitverkoop.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Karin,
    Ik heb je logo in mijn sidebar gezet en een blogpost gemaakt met de prachtige stempels die ik van de week al bij je had gekocht. Je kunt alles bekijken op http://mariannesblogje.blogspot.nl/2012/06/stempelstudio-heeft-opheffingsuitverkoo.html
    Ik hoop dat je alles snel kwijt bent en bedankt voor het leuke contact en de snelle levering.
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin,

    Ik heb het op mijn blog gezet, hopelijk helpt het om meer bekendheid te krijgen zodat je snel alles kwijt bent.
    http://pst-cards.blogspot.nl/

    Groetjes, Petra
    pst.extra@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Ik heb natuurlijk de opheffingsuitverkoop op mijn blog gezet, zowel in de sidebar als een blogpost. Ik hoop dat het toch weer een beetje helpt bij de verkoop. Al blijft het natuurlijk ontzettend vervelend dat er gestopt moet worden met de winkel. Maar gezondheid gaat voor alles.

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de opheffingsuitverkoop op mijn sidebar gezet en er een blog post van gemaakt: http://creascrapcards.blogspot.nl/2012/06/opheffingsuitverkoop-stempelstudio.html
    Hopelijk helpt het je een beetje. En bedankt voor de kans om te winnen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gedaan.
    http://devlin-red.blogspot.nl
    En Karin, hartelijk dank voor zoveel moois en goede service. Ik heb van je winkel genoten.
    qwerty666 at freeler . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Karin, heel vervelend voor je dat je je winkel moet sluiten, maar zoals al eerder gezegd is je gezondheid gaat voor alles, hoe moeilijk dat ook is. Ik heb een Engelse versie gemaakt en ik hoop dat het helpt in de verkoopcijfers :D. Ook aan de zijkant van mijn blog staat het vermeld maar in het nederlands.
    Je kunt het hier vinden:
    http://yogibear1301.blogspot.nl/2012/06/closing-down-sale-at-stempelstudio.html
    en mijn e-mailadres heb je inmiddels.
    Succes!
    Liefs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou het staat op mijn blog hoor.
    Ik hoop dat het extra klanten aantrekt.

    Groetjes Monique

    www.hetkreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het op mijn blog gezet. Ik hoop dat je daardoor even meer klanten krijgt. Groetjes Marjo.
    marjojurriaans.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karin,
    Inmiddels is mn kaart af met de stempels, die ik bij jou kocht.
    Hoop, dat het mensen aanspoort om jouw mooie spulletjes, met ZOVEEL korting, te gaan kopen.
    Groetjes Gery
    stampingismagic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb een post gemaakt op mijn blog en hem ook in mijn sidebar gezet.
    Groeten, Aartje
    Http://cre-aartje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen aan de blog-candy.
    Het werkt ook nog...want ik krijg nu bestellingen van mensen met voor mij nog onbekende namen! ^-^

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij hebben het ook op de challenge blog gezet Karin, hopelijk helpt het.
    Dank je wel voor de sponsering voor CCWS ... helemaal leuk dat je ons wilde sponseren.

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen