maandag 25 juni 2012

Hallo allemaal,

De uitverkoop gaat prima...en ik heb veel pakjes in te pakken!
Maar....ik krijg langzaam ook meer vrije tijd! ^-^
Afgelopen week heb ik bij Marjo thuis heerlijk een dagje gestempeld !
We zijn lekker bezig geweest met de dylusions sprays.
Daar ben ik nu dus al helemaal aan verslaafd!!
We hebben een begin aan dit boekwerkje gemaakt. Thuis ben ik er nog een paar dagen mee gaan stoeien.
En dit is het resultaat:
 ....de voorkant ^-^



Life has to be lived
lekker druk he? En dan heb ik ook nog
heel veel glitterpen erin gebruikt.....
De tekst: some of us are too cute to take life seriously....

 
onder zee en aan de zee.

 
fall in love with paper and paint
....nou, dat is gelukt hoor!
...en...je raad het al...de achterkant!

Ik heb genoten! En ga binnenkort weer een klein boekje maken.
Stempelgoetjes, Karin

11 opmerkingen:

  1. Joh, Karin, dit ziet er heerlijk uit hoor.
    Wat fijn, dat je je tijd al lekker aan het opvullen bent met andere dingen.
    Knap van je om het roer zo om te gooien en voor jezelf te kiezen.
    Dit ziet er vrolijk uit wat kleuren betreft, dus moet ik bijna wel concluderen, dat het goed met je gaat.
    Hoop nog veel mooi en vrolijk werk van je te mogen bewonderen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kleuren... misschien moet ik ook maar eens aan die dylusions sprays :-)) Echt een heel mooi boekje en fijn dat je weer eens lekker hebt gstempeld!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zus.
    Ik ehhhh, ben bijna jarig.............:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwww wat een ontzettend gave creatie.. !! Erg leuk in elkaar gezet :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf, wat heerlijk dat je weer wat tijd krijgt om zelf te 'kliederen'.
    O, die dylusionssprays! Waarom is er zoveel gaafs om mee te werken? Het duurt nog heeeeeeeeeeel lang voordat ik jarig ben......................zucht.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk boekje Karin.

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boekje Karin.

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi hè, de Dylusions sprays! Mooie pagina's voor in je boekje, wat er heel mooi uitziet!
    Leuk dat je nu aan het maken van dat soort dingen weer een beetje toekomt. Er komen vast nog veel mooie creaties bij jou vandaan.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er prachtig uit; echt kunst. GEWELDIG. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het erg gezellig dat je er was. Ben ondertussen ook verslaafd aan de dylusionssprays.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig labelboekje gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen