zaterdag 23 februari 2013

atc-stempelclub

Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik geen blogpost gemaakt. Ik was te druk bezig met een nieuw project.
Marjo en ik hebben een nieuw blog gemaakt.
De ATC-stempelclub!
We gaan ieder maand een swap organiseren. Als je mee wilt doen kan je 3 atc's maken met het thema van de maand. Aan het einde van de maand zullen Marjo en ik ervoor zorgen dat iedereen weer 3 andere atc's retour krijgt. (zie de spelregels op het atcstempelclub blog)

Deze maand (tot eind maart) is het thema: Blauw
Hier zijn mijn atc's die ik ruilen ga.




Heb je ook zin om mee te doen? (hoeft niet iedere maand hoor)
Kijk dan snel op www.atcstempelclub.blogspot.nl
Daar zie je nog meer atc's van mij en ook van Marjo.

Ik zal regelmatig wat van mijn gemaakte atc's ook op dit blog ( stempelstudio) laten zien.

For my followers from abroad, this is a blogpost about a new blog I started with my friend Marjo.
It's a Dutch atc-swap blog. Since this blog is in Dutch I did not translate this post. But you can always check out the atc's on the blog: www.atcstempelclub.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Die zijn geweldig en mooi blauw!! Ik weet niet of dat er ook nog bij kan, maar atc's is ook wel heel erg leuk. Ik ga in ieder geval een kijkje nemen op het blog.
    Fijne zondag,
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je tijd kan vinden om mee te doen. Gelukkig maak je een atc-tje al gauw even snel tussendoor.
    Groetjes, Karin

    ps Ik zag dat jij ook Jennibellie's blog volgt.
    Heerlijk blog he?

    BeantwoordenVerwijderen