donderdag 28 juli 2011

You"re Fairy sweet

                                                    

Voor de achtergrond heb ik op zwart papier gestempeld ( de stempel is van dark room door)
 met versamark daar over heb ik Festive Candy Lustre van Blonde moment gedaan.
De tekst is van Kraftin Kimmie.
Het elfje is van een lap van Farie song.
Hij is ingekleurd met copics: Gezichtje,handjes en beentjes E00 en E000 R20 voor de wangetje.
 Bloemen YG13 RV13 en RV14
   Kleding en vleugels RV13 en RV14 en RV21     

Achtergrond van het elfje heb ik gesponsd met willow van adirondack.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

gr Thea
                                     

5 opmerkingen:

  1. Wat ben ik blij dat jij nog stempelt. Je man ook denk ik na die verbouwing hihi.
    Ik ben op het moment alleen met textiel bezig en mijn stempelhoekje verstoft een beetje.......

    Komt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik te zeggen hoe ontzettend mooi ik je kaart vind, bloos bloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi kaartje zeg.
    Knap gemaakt! :)

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen