donderdag 22 oktober 2009

Een kaartje met de nieuwe Kodomo stempels

Het voordeel van 'zusje van' te zijn is toch ook wel dat je als eerste de nieuwe stempels in je handen krijgt. Oke, eigenlijk om ze te prijzen en in de kast te zetten maar, wie appelen vaart wie appelen eet. Of stempels in dit geval.
Er was weer voetbal op tv en dat gaf mij de gelegenheid om eens aan de slag te gaan. Alle drie de kaartjes zijn gemaakt met dezelfde stempels. De achtergrond is een grote 'Cling' - floating flowers' van Hero Arts. Echt een super achtergrond stempel.
De rechthoekjes zijn met een setje van Kodomo (ja die nieuwe stempels) en wel 'woodcut 4' .
Het vrouwtje is van Mari&Me en momenteel uitverkocht maar een prachtige bloem of een ander figuurtje is natuurlijk even mooi. Leef je uit zou ik zeggen.
Het oosterse tekstje voor love is ook van Mari&Me. En met een paar kleine inkjes (memento dew drops) kan je al zoveel doen.

Ik heb me in elk geval kostelijk vermaakt.

Groetjes Marion. (zusje van)
Ps; Winnaars van de toegangskaartjes, van harte gefeliciteerd.

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes Marion complimentjes hoor leuk he zo een zuster hahahahaah


    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marion, wat een prachtige kaartjes!

    Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen: wie het dichtst bij het vuur zit warmt zich het best. Ach, je hoeft geen medelijden met mij te hebben hoor: ik heb weer andere vuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen