woensdag 14 oktober 2009

Winnaars toegangskaartjes Kreadoe

Hallo allemaal,

We zijn hier druk bezig met inpakken voor de vakantie...en daarna voor de beurs.
Maar we zijn even gestopt om de winnaars van de 4 gratis toegangskaartjes voor de Kreadoe te trekken.

Ik heb Noortje gevraagd 4 getallen tussen de 0 en 60 te noemen.
Het werden de volgende : 48 - 13 - 39 - 05

Ik heb op mijn lijst gekeken welke namen er bij deze nummers (volgorde van binnenkomst) hoorden.
Dit zijn de winnaars:

48 - Cobi Timmers
13 - Agnes van Hensbergen
39 - Hendrien Roza
05- Joanita Vestjens


Gefeliciteerd!
Jullie krijgen de kaartje thuisgestuurd!

-----------------------

Wat mij persoonlijk aangaat, zal ik voorlopig even geen tijd hebben om wat op het blog te zetten....
Ik ga eerst lekker met vakantie (Joepie) en daarna staan we bijna meteen op de beurs in Rijswijk.

Tim zal in de tussentijd mijn mail in de gaten houden en proberen eventuele vragen/bestellingen te beantwoorden.

-------------------------
Door de drukte staan de nieuwe Kodomo stempels nog niet op de site.
Vanavond zal ik een gedeelte uploaden...en als het Tim lukt (in zijn tentamenweek) zal hij er in de loop van volgende week nog wat bij zetten

VakantieGroetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. ik wens je een hele fijne vakantie geniet er maar lekker van en de winnaars van harte

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Karin

    Ik wens jullie een hel fijne vakantie en tot gauw ( wie weet komen er nog meer ideeën voor kaartjes ) Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen