donderdag 8 oktober 2009

Kodomo

Hoi Ztempelaarz,

Wat ben ik blij dat Agnes zo'n mooie kaart gemaakt heeft want mijn woensdag-avond-stempel-avond is gisteren niet helemaal gelukt. Eigenlijk helemaal niet gelukt. Ik was alleen thuis, dus geen voetbal of andere ongein op tv en daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik heb heerlijk naar een herhaling van 't een of ander gekeken en daarna naar 'Lewis'. Echt heerlijk. Maar geen kaartje dus......

Waar ik ontzettend naar uitkijk is het telefoontje van Karin dat ik kan helpen met uitpakken en prijzen! Nu is dit altijd gezellig maar deze keer zijn de stempels van 'Kodomo' onderweg. Ik heb een tijdje geleden heerlijk in de catalogus zitten snuffelen met Karin en zitten bedenken welke stempels we/ze wilden bestellen. Je bent net een kind in de snoepwinkel met maar 10 centjes, oh oh oh wat is het moeilijk om te kiezen. Maar ik kan niet wachten tot ik ze nu in het echt kan zien (gaat weer alles kosten hihi) Hier nog even een plaatje uit de nieuwsbrief.
De stempels zitten op een soort van clearblok met een kleuren afbeelding eronder, als het goed is. Maar het ziet er zooooo mooi uit. Ik ben helemaal verliefd op de poezen en kraanvogels en, en ...................
Groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten