donderdag 3 september 2009


Hallo allemaal,

Gisteren zijn mijn zus en ik heel druk bezig geweest om de bakken vol stempels die we mee hadden naar de beurs in Den Bosch weer op orde te krijgen.
Alle stempels op hout staan nu dus weer keurig ingepakt, klaar voor de Stempel-mekka volgende week!
Het is bijna onmogelijk om de website ook meteen aan te passen, dus we hebben besloten dat na de Mekka te doen.

-------------------------------

Als jullie een keer een leuke kaart of ander project hebben gestempeld, waarvan je vindt dat anderen die ook vast leuk zullen vinden om te zien....ter inspiratie....
stuur dan een mailtje met scan van je kunstwerk naar info@stempelstudio.nl
Wie weet komt het dan wel op het blog!

Hieronder zie je twee kaarten van Nellie Hulsebos.
Ze heeft hiervoor de nieuwe stempels van Inky Impressions gebruikt.




Hier heeft Nellie "Lili's prayer" gebruikt.
Supercute he?

En dit is mijn eigen favoriet "lili's birthdaycake"

Heel erg bedankt voor de kaartjes Nellie.
Je bent de eerste gastdesigner op ons Blog!

Zo....en nu duik ik maar weer in de stapel clearsetjes die we mee willen naar Hagen!

Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. wat een eer dank je wel voor het plaatsen hoor hoop dat ze mijn kaartjes mooi vinden Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zusje,

    Wat hebben we hard gewerkt he, gisteren en wat een mooi gezicht weer als die bakken klaar staan met de keurig nieuwe witte naamplaatjes erop.
    Dan ben ik weer trots op jouw spullen hihi.

    Groetjes je zus.

    ps; Nellie je kaarten zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen