maandag 28 september 2009

Hoera, een kaartje gestempeld. Eigenlijk was het een ATC-tje maar ik had plots geen zin om er nog meer te maken ;( dus op een kaart gemonteerd. Denkelijk net zoveel werk als de ATC's maken maar oke, een kniesoor die daar op let.
Wel leuk om een wat artsie achtige stempel op een wat cute manier gebruiken. Snapt u het nog?
Ook nog een kaart die op het Stempelmekka door een klant werd bewonderd, zij kocht toen ook de (laatste) stempel maar had geen fototoestel mee. Ik heb haar beloofd de kaart op het blog te zetten, bij deze.
Verder heb ik voor een vriendin stekenmarkeerders gemaakt (zie in de loop van de week mijn eigen blog www.atelier44.blogspot.com) en die wil ik op een mooi kaartje kado geven en wat is er dan leuker dan zo'n kaartje te stempelen!!!!!! Ik moet daar nog aan beginnen en woensdag avond is mijn stempelavond (lang leve de voetbal op tv hihi) dus dan ga ik ermee aan de gang. Iemand nog ideeen? Ik bedenk me nu ineens dat ik in Hagen een Scor-Pal heb gekocht, misschien maak ik wel een mooi gestempeld doosje....................... Afijn, dat krijgen jullie nog te zien.
Karin en ik hebben ons suf gewerkt om alles weer op orde te krijgen. De webwinkel zou weer aardig moeten kloppen, alles! staat in de kasten en we kunnen er weer tegenaan in Rijswijk en op de Kreadoe, moet alles wel weer in de bakken, snik. Maar dat moet nu zomaar heel snel kunnen want we hebben overzicht. Ja toch, Karin?

Ik ga nu iets heel anders doen namelijk een weefgetouw opbomen en ondertussen over doosjes, scor pal en stempels nadenken.

Groetjes Marion. (zus van, en medeschrijfster aan dit blog)

1 opmerking:

  1. wat een plaatjes van kaarten zo mooi gestempeld complimentjes

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen