maandag 7 september 2009

Ik stempelen?

Misschien hebben jullie deze foto al op mijn eigen blog gezien, maar dit is wat ik 'gescored heb' op de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch. Ja, zegt mijn zusje, je bent al een echte stempelaar, je koopt al stempels waar je nog helemaal niets mee kan doen.
Hoezo !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb geen webwinkel en kan dus stempelen wanneer ik wil, tatadaaaaaa. Heel jammer voor Karin maar ik stempel op het moment meer dan zij en dat vindt ze helemaal niet leuk. Wel voor mij maar niet voor haarzelf. En dat kan ik me inmiddels helemaal voorstellen.
Al jaren (14 of zo) gaan we samen naar beurzen, eerst als kaarten maaktster en ik gewoon gezellig mee, toen ging ik zijden sjaals verven en sjaals weven, samen naar de beurs.....
Daarna in nog vele samenstellingen naar de verschillende beurzen maar ik ging niet stempelen!
Ik ben immers een textiel meisje........ Zoals jullie misschien al weten is er begin dit jaar iets mis gegaan, kijk maar naar de foto. En ik ben bang dat Karin helemaal gelijk heeft, ik heb het virus, het stempelvirus.
Gelukkig gaan we komend weekend naar het stempelmekka in Hagen (hihi) want stel je voor dat ik dat mis...... Nee hoor, dat is reuze hard werken maar oergezellig. Nu ga ik huishoudelijk werk doen (ik heb al een uurtje hard werken in huis achter de rug, het voordeel van vroeg opstaan) en heb nu nog een uurtje werk en dan en dan en dan.......................................ga ik (garen-) spinnen. Haha. en misschien nog wel even stempelen.

Groetjes Marion.

ps; ik heb van een van de gescoorde stempels al een leuke kaart gemaakt maar nog geen foto. Ik zal hopelijk vandaag voor een update zorgen. Tschüss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten